We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken. Klik op 'Accepteren' voor een optimale ervaring. Voor details, zie ons Privacybeleid.
Accepteren
Cookies aanpassen
Cookie voorkeuren
Voor een vlekkeloze navigatie en een op maat gemaakte online ervaring, zetten we cookies en soortgelijke technologieën in. Je kunt jouw voorkeuren hier aanpassen en bevestigen. Kies 'Alle cookies accepteren' voor de ultieme ervaring.
We zorgen altijd voor de essentiële functionele cookies en privacy-gerichte analytische cookies. De functionele zijn nodig om onze site soepel laten lopen. De analytische geven ons inzicht in hoe je onze site gebruikt, zodat we steeds beter worden.
Om je online ervaring nog persoonlijker te maken, willen we ook marketingcookies inzetten. Zo kunnen wij en externe partners je online gedrag in kaart brengen en onze advertenties en berichten finetunen op wat jij leuk vindt, zowel op onze site als daarbuiten.
Benieuwd naar de details? Neem een kijkje in ons cookiebeleid
Is je bestelling niet helemaal naar wens of heb je een verkeerd product besteld? Geen probleem dit kunnen wij gemakkelijk oplossen. Kies één van de onderstaande drie opties om eenvoudig te ruilen of te retourneren.
Optie 1:
Ruilen met onze hulp
(Gratis)
We helpen jou het juiste product te vinden
Wij versturen dezelfde werkdag het juiste product naar je toe
Je ontvangt een gratis retourlabel per e-mail
Optie 2:
Retourneren
(Kosten: €2,95)
Meld eenvoudig je retour aan
Na goedkeuring ontvang je het aankoopbedrag terug of vervalt je factuur
FAQ:
Wat is de status van mijn retouraanvraag?
Wij houden je via e-mail op de hoogte met de status van je retourzending.
Ik heb beschadigd of verkeerd product ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem hiervoor altijd eerst contact op met onze klantenservice.
Wil je meerdere retourzendingen samen terugsturen?
Iedere retour moet afzonderlijk aangemeld worden. Heb je hier vragen over, onze klantenservice helpt je graag verder.